Polityka Jakości Starostwa Powiatowego w Prudniku
Wdrożono System Zarządzania Jakością PN-EN ISO 9001:2009 w zakresie świadczenia usług dla Klientów Starostwa Powiatowego w Prudniku w ramach realizowanych zadań o charakterze publicznym.
Nadrzędnym celem Starostwa Powiatowego w Prudniku jest zapewnienie rzetelnej i profesjonalnej obsługi klienta wynikającej z wdrożonego i wciąż doskonalonego Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z normą ISO 9001:2008.
Głównymi celami jakościowymi są:
- Zadowolenie i satysfakcja klientów
- Rozwój Powiatu Prudnickiego
Cele te pragniemy uzyskać poprzez:
- Doskonalenie organizacji pracy w celu stałej poprawy jej efektywności i budowania wizerunku przyjaznego Urzędu
- Rzetelne, profesjonalne i terminowe świadczenie usług
- Systematyczny wzrost zaangażowania wszystkich pracowników Starostwa w zarządzanie jakością
- Ciągłe szkolenie pracowników podnoszące ich kwalifikacje
- Zapewnianie sprawnego przepływu informacji wewnątrz Urzędu i w kontaktach z otoczeniem
- Podnoszenie świadomości o służebnej roli Urzędu
- Realizowanie programów mających na celu rozwój Powiatu Prudnickiego
Aby umożliwić pełne wykorzystanie narzędzia do doskonalenia organizacji Starostwa Powiatowego w Prudniku, jakim jest wdrożony System Zarządzania Jakością, deklarujemy zaangażowanie wszystkich pracowników biorących bezpośredni lub pośredni udział w wykonywaniu zadań będących przedmiotem działania Starostwa do przestrzegania norm zawartych w Księdze Jakości.
Starosta Prudnicki
Radosław Roszkowski