Uzyskanie nowego dowodu rejestracyjnego w przypadku zniszczenia
Kategoria: Wymagane dokumenty:
Opis:
- wniosek złożony przez właściciela pojazdu (dostępny w Wydziale Komunikacji lub do pobrania poniżej);
- dotychczasowy dowód rejestracyjny;
- wyciąg z rejestru badań technicznych pojazdów, prowadzonego przez stację kontroli pojazdów, jeżeli termin następnych badań technicznych pojazdu nie jest możliwy do odczytania z dowodu rejestracyjnego,
- potwierdzenie wniesienia opłat.
Kategoria: Opłaty oraz forma płatności:
Opis:
54,00 zł wymiana dowodu dodatkowo 18,50 zł w przypadku wnioskowania o pozwolenie czasowe
Gotówką w kasie Starostwa lub na konto Starostwa nr 72890500002000000002020001 Bank Spółdzielczy w Prudniku
Kategoria: Inne opłaty oraz forma płatności:
Opis:
Opłata skarbowa: 17 zł - w przypadku złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury od każdego stosunku pełnomocnictwa, prokury (z wyłączeniem pełnomocnictwa udzielonego małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu lub gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony z opłaty skarbowej).
Gotówką w kasie Starostwa czynnej w godzinach Pn 7:30-16:00, Wt-Cz 7:30-15:00, Pt 7:30-13:30 (jeżeli ostatni dzień miesiąca wypada w: Pn 7:30-15:30, Wt-Cz 7:30-14:30 Pt 7:30-13:30) lub na konto Urzędu Miejskiego w Prudniku nr 57 8905 0000 2001 0000 0215 0104 (w przypadku przelewu na konto możliwość załatwienia sprawy tylko po zaksięgowaniu wpłaty).
Kategoria: Dodatkowe informacje:
Opis:
Druki do pobrania w Wydziale Komunikacji i Transportu lub poniżej.
Na okres do wydania wtórnika dowodu rejestracyjnego, nie dłuższy jednak niż 30 dni, organ rejestrujący, na wniosek właściciela pojazdu, wydaje pozwolenie czasowe.
Wtórnik dowodu rejestracyjnego wydawany jest właścicielowi po zwrocie zniszczonego dowodu rejestracyjnego lub pozwolenia czasowego, przedstawieniu karty pojazdu, jeżeli była wydana i okazaniu ubezpieczenia OC.
Kategoria: Pliki do pobrania:
Opis: