Uzyskanie nowego dowodu rejestracyjnego w przypadku zniszczenia
Kategoria | Opis |
---|---|
Wymagane dokumenty: |
|
Opłaty oraz forma płatności |
54,50 zł wymiana dowodu dodatkowo 19,00 zł w przypadku wnioskowania o pozwolenie czasowe Gotówką w kasie Starostwa lub na konto Starostwa nr 72890500002000000002020001 Bank Spółdzielczy w Prudniku |
Inne opłaty oraz forma płatności |
Opłata skarbowa: 17 zł - w przypadku złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury od każdego stosunku pełnomocnictwa, prokury (z wyłączeniem pełnomocnictwa udzielonego małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu lub gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony z opłaty skarbowej). Gotówką w kasie Starostwa czynnej w godzinach Pn 7:30-16:00, Wt-Cz 7:30-15:00, Pt 7:30-13:30 (jeżeli ostatni dzień miesiąca wypada w: Pn 7:30-15:30, Wt-Cz 7:30-14:30 Pt 7:30-13:30) lub na konto Urzędu Miejskiego w Prudniku nr 57 8905 0000 2001 0000 0215 0104 (w przypadku przelewu na konto możliwość załatwienia sprawy tylko po zaksięgowaniu wpłaty). |
Dodatkowe informacje: |
Druki do pobrania w Wydziale Komunikacji i Transportu lub poniżej. Na okres do wydania wtórnika dowodu rejestracyjnego, nie dłuższy jednak niż 30 dni, organ rejestrujący, na wniosek właściciela pojazdu, wydaje pozwolenie czasowe. Wtórnik dowodu rejestracyjnego wydawany jest właścicielowi po zwrocie zniszczonego dowodu rejestracyjnego lub pozwolenia czasowego, przedstawieniu karty pojazdu, jeżeli była wydana i okazaniu ubezpieczenia OC. |
Pliki do pobrania: | Wniosek wtórnik.pdf |